

Mehmet BAKIR
Bu köprünün neresi olduğunu belediye çok iyi biliyor. Çünkü bu noktayla ilgili defalarca dilekçe verildi. Sorun anlatıldı, çözüm istendi. Ancak aradan geçen zamana rağmen ne bir cevap verildi ne de gerekli çalışma yapıldı.
Burası MTA çevresi… Köprünün altında kaldırım yok, yaya yolu yok. Vatandaşlar her gün can güvenliğini riske atarak bu noktadan geçmek zorunda kalıyor.
Şimdi vatandaşın haklı sorusu şu:
“Defalarca verdiğimiz dilekçeler neden dikkate alınmıyor? Bir kazanın yaşanması mı bekleniyor?”
Vatandaşın talebi lüks değil; güvenli bir yaya yolu ve güvenli bir ulaşım hakkıdır. Hizmet, sorun yaşanmadan üretilmelidir.

