DOLAR
EURO
STERLIN
FRANG
ALTIN 6.182,84 % -2,16
BITCOIN 61.248,00 -2.288

RADYOLOJİDE 24 SAATLİK ÖZVERİ: HAKLARI ÖDENMEZ

Yayınlanma Tarihi : Güncelleme Tarihi : Google News
RADYOLOJİDE 24 SAATLİK ÖZVERİ: HAKLARI ÖDENMEZ

Mehmet BAKIR
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Hastanesi Radyoloji çalışanlarının ne denli özverili bir şekilde görev yaptıklarını yakından biliyorum. Başta Radyoloji Sorumlusu Baha Alparslan olmak üzere, birim bünyesinde görev yapan tüm çalışanlara teşekkür etmek gerekir.
24 saat esasına göre, hiç durmadan büyük bir fedakârlıkla görev yapan bu arkadaşların hakkı gerçekten ödenmez. Her biri işine hâkim, birbirine saygılı ve hasta iletişimi konusunda son derece özenli kişilerden oluşuyor.
Elbette yoğun çalışma temposu içinde zaman zaman ufak tefek, istenmeyen gerginlikler yaşanabiliyor. Ancak yapılan işin hayati önemi düşünüldüğünde, emeklerinin ve gayretlerinin mutlaka teslim edilmesi gerekiyor.
Nitekim hastane yönetiminin de bu özverili çalışmayı görerek teşekkür belgesiyle taçlandırması son derece yerinde ve anlamlı bir davranış olmuştur.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.