


“Hayrat çeşme” öyle mi?
Binlerce insanın kullandığı çeşmelerin hali ortada…
Pislik içinde, bakımsız, hijyenden uzak.
Bu çeşmeleri kontrol eden hiç mi yetkili yok?
Muhtar yok mu?
Mahalle sakini yok mu?
Belediye ekipleri hiç mi görmüyor?
Nereye giderseniz gidin aynı manzara:
Pislik, ilgisizlik ve denetimsizlik…
Hayır için yapılan çeşmelerin bu halde bırakılması hem ayıptır hem de halk sağlığı açısından ciddi risktir.
Birilerinin artık çıkıp “Bu iş benim sorumluluğum” demesi gerekiyor.


