DOLAR 46,4680 % 0.04
EURO 53,1699 % -0.26
STERLIN 61,5867 % 0.12
FRANG 57,4388 % -0.23
ALTIN 6.277,51 % 1,16
BITCOIN 65.495,51 2.193

400 MİLYON BORÇ BATAĞI

Yayınlanma Tarihi : Google News
400 MİLYON BORÇ BATAĞI

Mehmet BAKIR
Dananın kuyruğu bugün kopuyor. 400 milyon liraya yaklaşan bir borcun altına kimlerin gireceği, Sivasspor’un geleceğini belirleyecek.
Ancak asıl sorulması gereken soru şu:
Bu borç nasıl oluştu?
Bugün herkes yeni yönetimi, başkan adaylarını ve kaynak arayışlarını konuşuyor. Fakat yıllardır yapılan transfer politikalarını, gelir-gider dengesini, alınan mali kararları ve kulübün bu noktaya nasıl geldiğini sorgulayanların sayısı oldukça az.
Sivasspor yönetimlerinin farklı dönemlerde yaptığı açıklamalarda kulübün borcunun 320 milyon ile 385 milyon TL arasında olduğu ifade edilirken, bazı bilanço ve değerlendirmelerde rakamın 350 milyon TL seviyelerinde olduğu belirtiliyor. Kulübün son dönemde yüz milyonlarca liralık ödeme yaptığı da resmi açıklamalara yansıdı.
Bir zamanlar “borçsuz kulüp” modeliyle örnek gösterilen Sivasspor’un bugün bu tabloyla karşı karşıya kalması, sadece yeni yönetime bırakılacak bir mesele değil; geçmişten bugüne alınan tüm kararların da sorgulanmasını gerektiriyor.
Şehir susarsa, sorular sorulmazsa, hesap sorulmazsa borçlar büyür; faturayı ise yine Sivasspor ve Sivas halkı öder.
Görünen o ki Sivasspor bugün sadece yönetim krizinin değil, aynı zamanda bir hesap verme sınavının da eşiğinde bulunuyor.
Ve ne yazık ki birçok taraftarın dile getirdiği gibi;
Sivasspor sahipsiz kalmıştır.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.