DOLAR 46,6302 % 0.12
EURO 53,3129 % 0.45
STERLIN 61,6683 % 0.13
FRANG 57,7630 % 0.48
ALTIN 6.063,32 % 0,57
BITCOIN 59.164,01 -3.395

HALK EĞİTİM KURSLARINDA “SIRA” VAR MI, TORPİL Mİ?

Yayınlanma Tarihi : Google News
HALK EĞİTİM KURSLARINDA “SIRA” VAR MI, TORPİL Mİ?

HALK EĞİTİM KURSLARINDA “SIRA” VAR MI, TORPİL Mİ

Halk Eğitim Merkezi tarafından açılan kurslara atanan kursiyerler gerçekten başvuru sırasına göre mi çağrılıyor, yoksa torpille mi işe başlatılıyor?
Bunu merak etmiyorum aslında, biliyorum.

Çünkü sahadaki tablo çok açık:
Aylarca başvuru yapan, sistemde adı olan, “sıra bekleyen” vatandaş var…
Ama kurslar başlıyor, listeler doluyor, o vatandaş hâlâ bekliyor.

Demek ki neymiş?
O sıralar herkese işlemiyormuş.

Kâğıt üzerinde sıra var, öncelik var, eşitlik var.
Uygulamaya gelince;
tanıdık varsa kapı açık,
torpil varsa kurs hazır.

İşsiz genç bekler,
evine katkı sunmak isteyen kadın bekler,
ama “birinin yakını” beklemez.

Sonra çıkıp:

> “Sistem böyle”
diyorlar.

 

Hayır, sistem böyle değil.
Siz sistemi böyle bozuyorsunuz.

Eğer gerçekten sıra varsa soruyorum:

Başvuru listeleri neden şeffaf değil?

Kim, hangi kritere göre kursa alınıyor?

Neden kimse çağrılma sırasını göremiyor?

Madem sıra var diyorsunuz,
o zaman o sırayı ilan edin.
Duvara asın, internetten yayınlayın, herkes görsün.

Ama bunu yapamıyorsanız,
kimseye de “sıra bekle” demeyin.

Çünkü ortada sıra değil,
ayrıcalık düzeni var.

Halk Eğitim kursları fakirin umududur, torpillinin oyuncağı değil.
Bu adaletsizlik sadece kursiyeri değil,
devlete olan güveni de bitirir.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.